czwartek, 9 sierpnia 2012

~ Informacja.

Aloha! Chciałabym Was tylko poinformować, że od 11.08.2012r. do 19.08.2012r. mnie nie będzie. Będę nad naszym pięknym, polskim morzem w Jastrzębiej Górze ;] Mam nadzieję, że pogoda będzie nam sprzyjać :P I oprócz morza, w hotelu, do którego jadę, są aż 3 baseny, siłownia, SPA, 5 jadalni, bary z alkoholem (to akurat mnie nie interesuje :D) i słodyczami oraz place zabaw (też mnie to nie interesuje :p). Uch, to się pochwaliłam! ^^

Do napisania :*


A to reklama konkursu Domiina, do którego się już zgłosiłam :)

15 komentarzy:

  1. No to życzę udanych wakacji! :) A praca konkursowa została już przyjęta. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dobrej pogody. U mnie NN.

    OdpowiedzUsuń
  3. NN na mylovesim - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, Jastrzębia Góra, też się tam wybieram! ;D udanego wyjazdu. / simsroad

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu <3 Ja właśnie wróciłam z Jantaru. Miłego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. nn na Sweet-Sims3.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. och, mam nadzieję, że ci będzie spryja, bo w Łebie trudno było o pogodę .. :< ale w Jastrzębiej fajnie :D pozdrawiam {happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam <3 Radzę Ci uważać na schody na plaże, zgubiłam tam kiedyś japonka :D ( Pewnie jak to przeczytasz to już będziesz w domu )

    OdpowiedzUsuń
  9. http://popcorn-sims.blogspot.com/ Nowa notka zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. NN na mylovesim - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Na CometSims.blogspot.com pojawiła się nowa notka! :) Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nowa notka na galaxy- sims ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też tam byłam na zielonej szkole w tym roku

    OdpowiedzUsuń