wtorek, 21 sierpnia 2012

CZY TO JUŻ KONIEC?

Witajcie... Odchodzę. Chyba bezpowrotnie. Notka pożegnalna Domby przekonała mnie do zostawienia bloga. W simsy gram tylko wtedy, jeśli mam zamiar coś nagrywać, albo dodać do notki. Nie cieszą mnie już tak jak kiedyś. W końcu 5 lat grając w tą samą grę można się znudzić. PRZEPRASZAM. Po prostu... teraz jest inaczej. W podstawówce, jak ktoś z innej klasy nie pamiętał mojego imienia, mówił na mnie "simsomaniaczka". Byłam znana z tego, że pożyczam simsy, podaję kody i uczę, jak pobierać rzeczy do gry. Ogólnie wszyscy z podstawówki mogli się do mnie zwrócić. A teraz... Teraz to wiedzą o mnie tyle, że gram w simsy i dobrze się na tym znam. Nic poza tym. Też jest mi smutno. Nawet moi rodzice byli genialnie obeznani w tej grze. Po prostu 3 lata mojego życia były skupione na simsach. Dwa ostatnie... Nie były już takie. Nawet tworząc around-sims nie byłam taka BARDZIEJ. Co się ze mną stało? Wyrosłam. Najwidoczniej wyrosłam. Teraz liczą się dla mnie inne rzeczy. Może kiedyś powrócę do simsów. Kiedyś. Nie wiem sama. Obecnie męczące jest pisanie ciągle nowych notek i informowanie całej elity, że jest NN. Co muszę zrobić także teraz, informując Was, że odchodzę. Już chyba na zawsze... Pisanie bloga nie jest dla mnie. I tak za bardzo się nie liczyłam. Byłam jedną z tych "nowych". Chyba jedyne osoby, które kiedykolwiek się liczyły w sferze simowej to na pierwszym miejscu Luflee, potem Tonnie i Lusia... Kiedyś była to także Syjamka, którą doskonale pamiętam od pierwszej notki. A, i jeszcze nasz Domiiin zalicza się do tych "vipów". Chciałam być też tak jak oni, ale... byłam małolatą i się nie liczyłam. To przykre słowa, ale prawdziwe. Pewnie zostanę zapomniana za jakiś miesiąc, może dwa. Jest mi smutno, bo ja całą sferę simową zapamiętam na zawsze...

ŻEGNAJCIE!
;(

19 komentarzy:

  1. Bardzo żałuję ,że odchodzisz... Najpierw Domby teraz ty. Nie wiem, czy ja dalej będę bez was blogować. Bardzo będzie mi ciebie brakowało. Też jestem nowa. Prosze wróć...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja o tobie będe pamiętać...zapamiętam cie jako silną dziewczyne z pomysłami..szkoda , że odchodzisz..ale skoro podjęłaś taką decyzję musimy się z nią pogodzić. I wiesz, jak dla mnie wcale nie musisz należeć do "vipów" , najważniejsze byś była sobą i tyle. powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, nie chcę żeby było na mnie, ze JA cię przekonałam do odejścia z bloga... No cóż, ale co do notki to nie muszę nic dodawać, doskonale cie rozumiem... O vipach nie chcę gadać, hmm, ja troszeczkę inaczej spostrzegam vipów, chodzi mi o inne osoby, ale mniejsza. Nie ważne czy around-sims, czy sims4fun, zawsze byłaś świetną bloggerką, ale robienie tego na siłę nie ma sensu. Rozumiem cię. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO CIĘ ROZUMIEM I ŻAŁUJĘ, ŻE PODJĘŁAŚ TAKĄ DECYZJĘ :< TEŻ JESTEM NOWA. TEŻ NA POCZĄTKU MYŚLAŁAM, ŻE SIĘ NIE LICZĘ W TEJ SIMOWEJ SFERZE, ALE SZYBKO SIĘ OBEZNAŁAM I JEST SUPER. NIE ZAPOMNĘ O TOBIE SZYBKO, W OGÓLE O TOBIE NIE ZAPOMNĘ. FAJNIE BY BYŁO, GDYBYŚ ZOSTAŁA. LUBIŁAM CZYTAĆ TWOJE POSTY, BYŁY BARDZO POMYSŁOWE :) ALE TRUDNO, TO TWOJA DECYZJA, ALE I TAK CHCĘ, ABYŚ ZMIENIŁA ZDANIE. POZDRAWIAM {HAPPINESSIMS} <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam. Jeśli chcielibyście się ze mną skontaktować, tu jest moje GG: 25281007

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh..szkoda :( GG zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc, że odchodzę, miałam także na myśli nie wchodzenie na inne blogi o simsach. Chcę zrobić sobie przerwę od tej gry.

      Usuń
  8. no nie, szkoda straszna ;( ale masz rację, jeśli czujesz, że gra nie sprawia Ci już przyjemności, to nie ma sensu. Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie :( nn na creative-sims.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  11. LUDZIE, CZY DO WAS COŚ DOCIERA? WAŻNIEJSZE JEST DLA WAS INFO O NN NIŻ TO, ŻE KTOŚ ODCHODZI OD ELITY SIMOWEJ? DZIĘKUJĘ ZA TAKĄ SZCZEROŚĆ.

    OdpowiedzUsuń
  12. I także dlatego odeszłam od Was, ponieważ niektórzy robią wszystko automatycznie. Tylko żeby poinformować o NN, a jak u kogoś jest coś nowego to się słowo napisze i już z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
    Szkoda, wielka szkoda ;((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( miałaś świetnego bloga! Co Ty gadasz? Kto Cię zapomni?! Nawet jak odeszłaś z Around-Sims i tutaj powróciłaś to nadal Cię pamiętano! Szkoda, wielka szkoda, że odchodzisz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog ! ♥ szkoda ze odchodzisz :cc
    Zapraszamy do nas Blog o Sims 3/2

    Twój blog dodaliśmy na naszym blogu do tak jakby naszej elity :D

    Luknij sobie http://connection-sims.blogspot.com

    Dodaj się do obsów ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już nie mam siły... czy to wszystko do Was nie dociera? Nie piszę notek, nie wchodzę na inne blogi, żeby zobaczyć notkę, nie uczestniczę w konkursach! -.- Będę tutaj od czasu do czasu wchodziła, aby zobaczyć komentarze, ale nic poza tym! Więc dajcie sobie spokój z tym pisaniem o NN i dodawaniem do elity...

    OdpowiedzUsuń
  16. bożee, czy Wam tak trudno zrozumieć że nie macie informować o nn? -,- bardzo mi przykro że odchodzisz. każdy ma taki okres, ale później na pewno będzie dobrze :) to tylko (tak myślę) tymczasowy okres. nikt Cię nie zapomni, nie znałam Cię ale czytałam Twoje notki i myślę że jesteś wspaniałą osóbką. mam nadzieję że kieedyś wrócisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, mała proośba. MałaMi prosi cię abyś usunęła antyspam, ponieważ przez to nie może dodać ci komentarza :))
    a tak wgl to szkoda, że nie chcesz już prowadzić bloga, mam nadzieję że wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będziemy tęsknić :c To był wspaniały blog, mam nadzieję, że wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń