piątek, 3 sierpnia 2012

3. Ikony i konkurs.

(c) Inssy

Yoo ♥. Jak Wam mijają wakacje? Ja już powolutku wracam do zdrowia :) Przygotowałam dziś dla Was 4 ikonki mojego autorstwa i konkurs ;D A jaki, to zaraz zobaczycie :*

Ikony

(c) i info

Ikonki tak sobie mi wyszły, robiłam na szybko. A sami wiecie, że dla mnie programy graficzne to czarna magia ;] 

Konkurs


Konkurs polega na tym, że wysyłacie na e-mail redcarmenn@gmail.com swoją najładniejszą simkę w klimacie letnim i w stroju kąpielowym (nieważne, czy ts3 czy ts2) do 19 sierpnia. 20 sierpnia zostaną ogłoszone wyniki i podane nagrody w postaci obrazków.
Powyżej jest podany button do wklejenia. Jeśli chcesz uczestniczyć w konkursie, dobrze by było, gdyby ten button na czas konkursu widniał na Twoim blogu, oczywiście jeśli nie chcesz go wklejać, nie musisz.


A, i jeszcze wklejam zapowiedź imprezy urodzinowej na champagnesims :)


16 komentarzy:

  1. Ładne ikonki, tylko troszeczkę za duże, bo zwykle mają one wymiary 100x100px. :) Do konkursu się oczywiście zgłaszam, a baner wkleję do najnowszej notki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ikonki śliczne, ale troche za duże :)) zgłaszam sięę! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. łaa fajne ikonki, ciut za duże :) dzięki, ze wkleiłaś mój banner <3 zgłaszaaam sięęę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie ikonki <3 zgłosiłabym się, ale niestety akurat nie będzie mnie do 20 sierpnia :< pozdrawiam {happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ikonki. :) Wkleję Twój banner do przyszłego postu ;] Divine-sims

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc, tak: dodałam twój blog do tak zwanych ulubionych, czy ty mogłabyś dodać także mój? http://s-by-sims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu jakie cudne obrazki <3 PS. Jesteś w linkach:P

    Na moim blogu pojawiła się nowa notka. Serdecznie zapraszam :) [popcorn-sims.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  8. NN na mylovesim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ikonki i zgłaszam się do konkursu, a co. :D Tak przy okazji napiszę, że u mnie nowa notka! :) :p pastelsims

    OdpowiedzUsuń
  10. nn na creative-sims.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście biorę udział ! :)
    zapraszam na foto-sims-story.blogspot.com NOWY adres ! Oczywiście mam Cie w elicie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. hej :) na http://sweet-sims3.blogspot.com/ pojawiła się nn. Wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wysłałam już zdjęcia na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. NN na foto-sims-story.blogspot.com ;]
    Mam pytanie czy mogła byś informować mnie o nn ? ;}

    OdpowiedzUsuń