czwartek, 2 sierpnia 2012

2. Rodzina Angel

 
 (c) Domiiin

Yo, misiaki! <33. Na moje (nie)szczęście jestem chora i mam full wolnego czasu ;D Tylko abym wyzdrowiała do wyjazdu nad morze :)

Rodzina Angel


To Lily i Louis Angel, znają się od studiów. Są parą.


Gołąbeczki <33


Zaręczyny zaręczynami, ale gdzie żarcie?! XD.


Cza schudnąć przed ślubem :3


Jaki fejsik^^

Cichy ślub za domem :p


;3


Noc poślubna <3 :D


I z łokcia! XDD.


Prezent poślubny od Louisa - jaccuzzi ;P (taa, powinno być na dworze, a nie w domu XD.)


<33333333333.

- Złapię cię diamenciku!! XDD.


Brzuszek?! Oo
Louis jest bardzo zadowolony z ciąży <33


I jeszcze większy brzuszek :D


- Baby, baby, baby, oooo!
- O matko!! O.o
Nagły poród :O
- Zmoczyłem spodnie! ;|


Mała Mia <333.
Jaki zaciesz :D Aż mu się ręka wydłużyła O_o


Mia idzie spać...


...A rodzice się relaksują (głównie Lily) :D


Louis gra sobie na gitarze ;P


Za to Lily żongluje butelkami ;3


Nowy look ;d
Oooo <33


Mamusia z córeczką <3


Urodzinki Mi <3 A tata stoi niewzruszony :D


Jaka ona jest śliczna <3 Wcale jej nie zmieniałam, taka była <33.


To tyle :) Wiem, mało zdjęć :( Ale co tam XD. W następnej rodzince będzie więcej, obiecuję <3 A tak w ogóle, to co wolicie w następnej notce? Obrazki czy ikonki? Piszcie <33

Do napisania ;*

8 komentarzy:

  1. To życzę szybkiego powrotu do zdrowia. ;) Fajna rodzinka, rzeczywiście Mia jest ładna jak na dziecko, którego nie zmieniałaś w CAS. Też wstawiałem Simsom w dwójce jacuzzi do domu xd w kolejnej notce proponuję ikony. :) i dziękuję za pobranie mojej grafiki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaacie, ale Lily jest piękna, a Louis jaki przystojniak! :D Już ich polubiłam :D Dodam Cię do linków jeśli mogę :) [ ineedsims]

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna rodzinka, cud, miód i malinka :* życzę powrotu do zdrowia :D a gdzie nad morze się wybierasz? ja jadę do Łeby w te niedzielę. :) {happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazki i ikonki zrób :) Tak wg to dzięki za komentarz, dodałam Cię już do elity.
    Dobry fejsik przy brzuszkach nie jest zły :D Powiedz mi jedno: czemu nagle wszyscy faceci w simsach mają na imię Loius?! Wiesz co? Lily jest śliczna! I ma sukienkę, którą ja mam na nagłówku ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. :D Śliczna simka i sim. *.* Divine-sims

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog i historia ;** Zapraszam do mnie, może dodamy się do elity ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny blog. Podoba mi się Twoja rodzinka. Jest świetna.
    Zapraszam też na mojego nowego bloga
    http://sim-island.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń