niedziela, 19 sierpnia 2012

~ Informacja 2.

Wróciłam z wakacji, opaliłam się, kupiłam pamiątki (dla siebie bluzkę z Nirvaną, a dla Kali i Żelki po małej foczce), pływałam w morzu, korzystałam z atrakcji, ogólnie cud-miód. Wracam, aby napisać porządną notkę (miał być link do 1 odcinka serialu i zdjęcia na konkurs), a tu co? No, że www.around-sims.blogspot.com. Nie jestem zła. Jestem zdruzgotana i smutna. Wściekła czy zła nie jestem, ponieważ autor bloga nie mógł wiedzieć o wcześniejszym istnieniu www.around-sims.blog.onet.pl. Tylko jakoś mi z tym źle... Wymyśliłam tą nazwę bloga na j. angielskim, dokładnie 16 września 2011 roku. Blog za niecały miesiąc skończy rok. Jestem smutna. Tylko tyle chciałam Wam napisać. A notka, ta obiecana notka, nie wiem kiedy się pojawi.

4 komentarze:

  1. Też mam bluzkę z nirvaną. Nie przejmuj się ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. to fajnie, że wyszedł wyjazd! nie smutaj <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam po raz kolejny. Jedne są na odpowie, 2 na blogu w notce a 3 teraz :(
    Pozdrawiam, Furry_

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś! :) A co tak sobie nagle przypomniałaś o tej nazwie Around-Sims? :D Autorka tamtego bloga miała najpierw bloga o nazwie Around-Sim na OnetBlogu, więc pewnie zauważyła, że tu jest wolna inna nazwa i ją zajęła. Przecież to nie jej wina. A i czekam na wyniki konkursu! :)

    OdpowiedzUsuń