niedziela, 19 sierpnia 2012

5. Wyniki konkursu.

 
 (c) Susie

Yo, pierniczki! :* Już dobrze jest :) Wina w kłótni (notka poprzednia) leżała tylko po mojej stronie, ponieważ naskoczyłam na Furry jak kogut na kurę. Dlaczego? Bo niemądra Diggy nie pomyślała, że ktoś też mógł wymyślić taką banalną nazwę jak around-sims ;] To tyle w tym temacie :D Przy okazji pozdrawiam Anię, Mikołaja, Maję, Kubę i oczywiście Werę ;* Bez Was ten wyjazd nad morze byłby nudny!

 Prace na konkurs 

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=e755c615b8&view=att&th=138f2bd08ca846cc&attid=0.4&disp=inline&realattid=f_h5gzmbk58&safe=1&zw&saduie=AG9B_P_DqRMm3tgDCcSDgidFqHNL&sadet=1345400345006&sads=3uV37d4ZflbMAaAoHwyLTGFCqRc
Giselle // mylovesim

Pierwsze wrażenie: Dance, dance :D Taka szczęśliwa ta simka i wesolutka :) 5/5
Twarz: Rumieńce :) I ten uśmiech... Chciałabym zostać jej przyjaciółką ;] Wydaje się taka wesoła i sympatyczna :p Tylko te usta takie jakieś ciemne... Szminka? 4/5
Włosy: Jak najbardziej tak! Ten kolor zwłaszcza :P Też jestem blondynką^^. 5/5
Ubranie: He, he, jeansy <3 Góra tylko jakaś taka nijaka ;[ 3/5
Ogólnie: Simka śliczniutka, happy, ogólnie cud-miód, tło też takie cieplutkie i w ogóle :) Tylko jedyne, co mi tutaj nie pasuje to brak opalenizny ;] 8/10
Punkty: 25/30


https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=e755c615b8&view=att&th=1390141bb7c9c543&attid=0.4&disp=inline&realattid=f_h5l0rsoq3&safe=1&zw&saduie=AG9B_P_DqRMm3tgDCcSDgidFqHNL&sadet=1345400902438&sads=KWt5wG5id0KaIaVJCEE8wduNuHY
Alison // sweet-sims3

Pierwsze wrażenie: Awrr, szekszi :3 I klimacik fajniutki ;] Ciekawie się zapowiada :D 5/5
Twarz: Rozbrajający uśmiech^^. I like it ;D A makijaż idealnie dopasowany *-* 5/5
Włosy: Czarne, czarne i jeszcze raz czarne! :P Strzał w dziesiątkę! (oj, raczej w piątkę XD.) 5/5
Ubranie: Góra wypadła idealnie :) Te kwiatki dodały uroku, ponieważ gdyby były tylko czarne bez żadnych wzorków, byłoby za nudno :[ 5/5
Ogólnie: Nie no, tło mnie powaliło. W jakim mieście tak piękno? ;] 10/10
Punkty: 30/30

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=e755c615b8&view=att&th=1390bb2232ee63b3&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P_DqRMm3tgDCcSDgidFqHNL&sadet=1345401529244&sads=IxCFygLZs4aQ7CGmPaf1XN_WzdU
Domiiin // cometsims

Pierwsze wrażenie: Nie no, ja chcę tą simkę u Ciebie w NN <3 5/5
Twarz: Suszymy ząbki? :p Ajaj <3 Szkoda, że simka nie ma jakieś jasnej szminki, ale i tak jest dobrze :) 4/5
Włosy: Najbardziej mi się podobają ♥_♥. 5/5
Ubranie: Hm, może przydałyby się tu jakieś jeansowe szorty od Giselle? ;] Moim zdaniem tak byłoby lepiej^^. 3/5
Ogólnie: W tle morze, a jak <3 Bez tego byłoby mniej punktów :) 10/10
Punkty:  27/30

Wyniki

I miejsce: Alison // sweet-sims3
II miejsce: Domiiin // cometsims
III miejsce: Giselle // mylovesim

Nagrody w następnej :)

Uff, trochę trwało to całe ocenianie ;] Jeszcze chciałam Was przeprosić, że nie odpowiadałam na info o NN, ale zrobię to jutro. Zmęczona trochę jestem... :D

Do napisania ;*


 
 

8 komentarzy:

  1. Dodałam do elity ;* Pozdrawiam, Furry_ :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyświetlają mi się obrazki, a jak skopiuje ich linki to przenosi mnie do logowania się na bloga. :/ Ale i tak gratuluję wszystkim! <3 Pozdrawiam i u mnie nowa notka! :) pastelsims blogspot

    OdpowiedzUsuń
  3. nn notka na moim blogu *-* | s-by-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ! Haha, trzecie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też nie widać obrazków ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie za drugie miejsce! :D Napisałbym, która praca najlepsza, ale niestety zdjęcia się nie wyświetlają. :c Simki do nn nie dodam, bo już jej nie mam (reinstalacja gra), ale jak stworzę podobną to na 99,99% dam! :)

    OdpowiedzUsuń